ukryj stronę

O 116 111

Raporty z działania

W 2016 r. przez 7 dni w tygodniu od 12.00 do 22.00 zespół konsultantów (pracowników i stażystów) dyżurował przy linii 116 111. Świadczyliśmy bezpłatną i anonimową pomoc telefoniczną, dostępną ze wszystkich sieci, z każdego miejsca w Polsce. Przez całą dobę mogliście wysyłać do nas anonimowe pytania online przez www.116111.pl/napisz. Na czacie świadczyliśmy pomoc w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i młodzieży online.

 

 

   
Informacje o każdym kontakcie z konsultantami 116 111 są rejestrowane (oczywiście anonimowo!) w specjalnie przygotowanej bazie. Rzetelnie zbierane dane pozwalają nam analizować problemy, poznawać nowe zagrożenia, śledzić niepokojące trendy. Diagnozy opracowane na podstawie tych danych stanowią punkt wyjścia do projektowania działań profilaktycznych oraz w planowania naszej oferty pomocy dzieciom.
 

Zapraszamy do zapoznania się z całym raportem 2016.

Raport 2015 jest dostępny tu.